Telefonproblem

Skaffade ett nytt sim-kort till min reservtelefon för några dagar sedan. När Telia skulle stänga av det gamla kortet stängdes i stället kortet till min ordinarie telefon. Det har alltså varit ovanligt lugnt och fint med telefonsamtal de senaste dagarna… Med andra ord, ni som ringt eller messat och undrat varför jag varit oartig nog och aldrig svarat – prova igen, nu ska det fungera!

2 kommentarer till “Telefonproblem”

  1. Hej!

    Christoffer heter jag och arbetar på Telia.
    Jag ber så hemskt mycket om ursäkt att vi bytte simkort på fel mobilnummer. Jag ser en notering att det blev fel och att det ska vara rättat nu. Jag hoppas att det fungerar som det ska.
    Om inte, ber jag dig återkomma till oss så ska vi hjälpa dig.

    Med vänlig hälsning
    Christoffer
    Telia Kundservice

  2. admin skriver:

    Hej Christoffer

    Nu är jag imponerad, så trevligt att du dels hittat hit och dels hör av dig här på sidan. Alla gör vi fel ibland, till och med jag, så det är inga problem med det… Personalen på Telebutiken i Trollhättan har alltid varit suverän och när jag väl kom på att det blivit något fel och gick tillbaka till butiken så rättades det till snabbt och kvickt, blev till min förvåning till och med kompenserad med en extra samtalspott.

    Inte för inte att jag alltid köper mina telefoner mm. hos er.

    Ha det gott!

    /Anders L

Lämna en kommentar